12. aug. 2014

NY HJEMMELAVET LAMPE


Jeg har før postet et indlæg om et DIY projekt af lampeskærme - desværre gik skærmen i stykker under flytning, så jeg måtte kreere en ny, og jeg synes virkelig bare, den er blevet så fin. Jeg havde ikke noget lys ovre ved truntens seng, hvilket jeg synes var en nødvendighed - især når der skal ammes om natten. 
Kroppen til lampeskærmen har også fået en tur. Jeg fandt den i en genbrugsforretning og ledningen trængte virkelig til en udskiftning, da den var helt gul, slidt og grim. Så der er nu kommet en fin stofledning på i hvid i stedet. Jeg havde egentlig overvejet, om der skulle en lyserød stofledning på, men jeg synes, det er en fordel, at den var neutral, så lampen ikke nødvendigvis behøver stå på hendes værelse fremadrettet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar