7. aug. 2014

NORDAL VITRINESKAB


Kender i det med, at i har fået noget, som gør jer så glad, at i ikke kan lade hver med at betragte det? Sådan har jeg det med det her vitrineskab - jeg eeeeelsker den! Jeg forelskede mig hovedkulds i den for lidt over et år siden, da Mads og jeg snakkede om at erhverve os et vitrineskab til lejligheden, men da vi pludselig bestemte os for at droppe at finde en ny lejlighed, droppede vi også ideen med nye møbler. Og siden da har jeg ikke kunne få lige netop dette skab ud af hovedet. 
Helt tilfældigt kom vi til at snakke om vitrineskabe i forbindelse med huset for nogle uger siden, og Mads lovede mig, at når vi fik huset, så måtte jeg også få mit vitrineskab. Derfor googlede jeg lidt rundt for at se, om den stadig var at finde på markedet, og jeg faldt helt tilfældigt over en annonce på Den Blå Avis, hvor netop det vitrineskab, jeg har drømt om, var nedsat med -50%. Hell YEAH!! Så jeg fik overbevist Mads om, at det var dumt at vente, til vi flyttede ind i huset (om måske 9 måneder), da det altså var nu, der var et pisse godt tilbud, og heldigvis var han enig. Så nu står dette smukke vidunder af et vitrineskab altså hjemme hos mig, og det er jeg virkelig glad for. Jeg glæder mig helt vildt til den dag, hvor det står i det nye hus med mit porcelæn fra Royal Copenhagen og bare ser smukt ud.

7 kommentarer:

  1. Hej Simone. Kunne du på et tidspunkt overveje at lave et indlæg omkring indretning på få kvadratmeter - fx et kollegieværelse. Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria :)
      Det kunne jeg sagtens prøve - ser på det, når jeg lige har plads i kalenderen ;)

      Slet
  2. Det er godtnok også flot, hvor er det fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er grøn af misundelse over dit vitrine-kup...den er simpelthen sååå fed. Jeg ønsker mig brændende en i dobbeltstørrelse til spisestuen.

      Slet
    2. Jeg er simpelthen også så glad for den! Nordal laver generelt nogle fede vitrineskabe ;)

      Slet
  3. Hej,

    Ved du om man stadig kan få skabet som nyt? Jeg har kigget herinde, men vil gerne have det i hvid :)?: http://cupunu.dk/nordal-vitrineskab/

    SvarSlet