10. aug. 2014

UUNDVÆRLIGE HÅRPRODUKTER


Det er ikke ret ofte, at jeg laver en anbefaling af noget her på bloggen, så når der er noget, jeg virkelig synes, er noget ekstraordinært, så fortjener det også et indlæg.
Disse to hårprodukter er helt igennem lækre. Moroccanoil serien er der mange delte meninger om, da de laver alverdens produkter til håret. Personligt har jeg selv kun prøvet deres olie, og den er helt igennem fantastisk. Jeg bruger den i håndklædetørt hår efter bad, hvor jeg putter den i mine spidser, og det efterlader virkelig spidserne lækre bløde og en hel del lettere at rede ud. Det eneste minus ved dette brand er priserne - det er altså en lille smule til den dyre side, synes jeg. Denne olie på 25 ml. koster 120,- 
Mythic Oil serien fra Lóréal er også et hårprodukt af den bedste slags. Jeg har haft olien derfra flere gange, og den er jeg stadig hel vild med, da den har samme egenskab som Moroccanoil olien. Nu har jeg så prøvet deres hårkur, og jeg elsker den. Jeg hader virkelig, når man en gang om ugen skal bruge evigheder på håret i badet, fordi en kur skal sidde længe i, men den her kur er løsningen på alle mine problemer. Den skal nemlig kun sidde i i 3 minutter, og så efterlader den håret lækkert blødt og glansfuldt. Den dufter tilmed rigtig lækkert og så er den nem at arbejde med. Tilmed er prisen på denne hårkur også helt igennem fair, da den kun koster 190,- og bøtten faktisk er ret stor.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar