19. aug. 2014

SOME FACTS ABOUT ME


Indlæg som disse hører sig sjældenhederne til her på bloggen, men lidt har jo også ret. Så her kommer lidt underlige og fuldstændig ligegyldige informationer om mig:

- Jeg elsker Harry Potter filmene og har selv alle sammen.
- Jeg er aldrig uvenner med mine veninder. 
- Jeg elsker alle slags retter med pasta.
- Min yndlings cocktail er en mojito, og jeg glæder mig til at få en med alkohol i igen.
- Jeg siger altid min mening, hvilket ind i mellem kommer bag på folk, tror jeg.
- Jeg hader, når en bolig er indrettet med møbler og nips, som alt sammen kan findes i Illums Bolighus.
- Jeg hader virkelig at lave mad.
- Jeg har været i USA to gange, og jeg tager gerne derover igen.
- Jeg gider ikke spise ris.
- Hvis jeg først har sat mig noget for, kan jeg ikke få det ud af hovedet igen.
- Jeg ser altid film fra Astrid Lindgren, når jeg er syg.
- Jeg har haft hest i 12 år. En islænder, som jeg elskede helt vildt højt. 
- Noget af det bedste jeg ved, er en aften inden en bytur med veninderne.
- Jeg flyttede hjemmefra, da jeg var 19.
- Jeg har få, men meget tætte veninder.
- Det mest værdifulde for mig i et venskab er tillid.
- Min familie er noget af det vigtigste for mig.
- Nogle af de sværeste øjeblikke i mit liv, er dem der har lært mig mest. 
- Jeg elsker virkelig kage.
- Instagram er min absolutte yndlings app.
- Jeg græder stadig, når Simbas far dør i Løvernes Konge.
- Jeg hader, når mine sneakers er beskidte.
- Hvis jeg skulle være med i en film, skulle det være Fast & Furious.
- Det gør mig vildt glad, når jeg ser ældre mennesker gå hånd i hånd.
- Min yndlings dag på året er juleaften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar