20. aug. 2014

WARDROBE WANTIES


1. JAKKE, SAMSØE SAMSØE | 2. UR, DANIEL WELLINGTON | 3. TØRKLÆDE, ACNE | 4. STRIK, ACNE  | 5. SKJORTE, RALPH LAUREN | 6. SNEAKERS, NIKE | 7. ØRERING, STINE A

Jeg har kastet håndklædet i ringen og opgivet at købe tøj. Min stil passer ganske enkelt ikke til en gravid mave. Jeg elsker alt, hvad der er oversize, og det duer bare ikke, når maven er rund, så ligner jeg nemlig en moderne udgave af Luna, og det er der ikke så meget fashion over.
Derfor er dette års ønskeseddel til garderoben også fuld af lækre items - faktisk kunne collagen godt have været endnu større - jeg har virkelig begrænset mig. Den bedste tid på året, er når der kommer nye efterårsvarer, for der er SÅ meget flot! Men jeg må kaste lange blikke efter alt det lækre tøj og i stedet glæde mig over, at "så sparer jeg jo de penge" bla bla bla... Desuden bliver mit tøj ikke ligefrem slidt op i øjeblikket, da det er meget begrænset, hvad jeg kan bruge. Så når maven er væk, så er der én enkelt ting, jeg skal have, og det er et par nye sorte jeans, og det er så vidst også det mest nødvendige, der mangler i min garderobe. Jeg glæder mig SÅ meget til at få min egen krop tilbage! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar