14. sep. 2014

BARSELSØNSKER TIL BABY


1. LEGGINS, MARMAR | 2. LEGGINS, SOFT GALLERY | 3. MIN FØRSTE BOG, HER | 4. BAMSE, JELLYCAT | 5. SPEJL, HER | 6. BIDEDYR, HER |  7. SPILLEDÅSE, ANNE-CLAIRE PETITE | 8. AKTIVITETSSTATIV, MOULIN ROTY | 9. URO, HER | 10. GLIMMERKUGLE, HER 

Vi er så småt begyndt at lave en ønskeseddel over, hvad vi ønsker os i barselsgave til trunten. Det er i god tid, det ved jeg godt, men når man allerede nu har familiemedlemmer, som spørger på en ønskeseddel, så er det rart at have noget, man kan sende til dem. Vi har faktisk allerede mange ønsker til hende, og ovenstående er derfor blot et udpluk. Jeg får hele tiden at vide, lad nu hver med at købe for meget tøj, lad hver med at købe dit og lad hver med at købe dat, for du får så meget til hende, osv. osv. Så det har jeg taget til mig, og jeg har faktisk ikke købt noget til hende længe. udover ting vi virkelig skal bruge fra day one. Når det fx. kommer til legetøj, har vi intet til hende overhovedet udover to bamser. Så der er plastik-rædsler og farvebomber på ønskesedlen også. Jeg kan vidst ligeså godt vænne mig til, at sådan er det bare at have børn. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar