17. sep. 2014

PROJEKT OVERBLIK


Endelig med computer igen - søndag eftermiddag stod nettet af på computeren, om det var fordi, den ikke var så vild med at vise Pretty Woman på Netflix eller hvad det var, det ved jeg ikke. Ihvertfald har jeg været helt handicappet mht. arbejde her på bloggen, men egentlig har jeg heller ikke haft det vilde at blogge om, da det er begrænset, hvad man foretager sig af spændende ting og sager, når man bare går herhjemme og venter på, at kalenderen siger den 3. november!

Jeg er gået igang med at vaske alt tøsens tøj. Jeg tænkte, at jeg ligeså godt kunne komme igang, så er der da den ting mindre at bekymre sig om. Derforuden lagde jeg det også lige frem, for at danne mig et overblik over, hvad jeg har i de forskellige størrelser, og faktisk har jeg slet ikke så meget i de små størrelser, som det nok måske ser ud til, men jeg gider simpelthen ikke forkøbe mig og så brænde inde med noget, som jeg ikke får brugt. De små nus vokser jo, som om de har ild i røven, så jeg tager chancen, og satser på, jeg har nok ellers er der heldigvis rig mulighed for lynhurtig levering fra diverse webshops, så jeg er nu ikke så bekymret.

Faktisk har jeg været ude at svømme i dag, både læge og jordmoder har sagt flere gange, at det burde jeg altså tage og gøre, og eftersom jeg ikke orkede at skulle forklare, hvorfor jeg ikke havde taget mig sammen til at komme afsted, når jeg skal til læge i morgen, så var jeg altså afsted i dag. Det var da også vældig rart - især følelen af at være vægtløs, men jeg har det altså lidt ambivalent med omklædningsrum i svømmeren - der er simpelthen for meget nøgen hud, til at jeg synes, det er behageligt. Og let's face it - en gravid mave tiltrækker bare opmærksomhed, om man vil det eller ej, hvilket betyder at ens nøgne krop bliver studeret og ældre damer er bare ikke særlig diskrete, kan jeg hilse og sige. Men det var nu stadig dejligt med en svømmetur, så selvom jeg ikke er til begrebet omklædningsrum, så tror jeg nu, jeg vil afsted igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar