6. sep. 2014

DIY: OPSLAGSTAVLE


Nem og overskuelig DIY sådan en lørdag aften :) Jeg faldt over pladen, da jeg lagde vejen forbi Søstrene Grene i dag (som i øvrig har mange forskellige størrelser til billige penge), og jeg så det straks som en mulighed til truntens værelse. Den er jo også ganske fin uden at blive betrukket, hvis man kan lide kork, men da jeg ikke er mega tilhænger af denne dille, så valgte jeg at smide et stykke stod udenpå. 
Stoffet er let at tage af igen. Så hvis man bliver træt af stoffet, kan man bare skifte det - rimelig smart, hva'? ;) 
Pladen kostede mig 120,- stoffet havde jeg i forvejen, og hæfteklammeren købte jeg i Silvan til 60,- så det er en forholdsvis billig løsning på en opslagstavle, og resultatet er egentlig ganske tilfredsstillende, synes jeg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar