5. sep. 2014

FARVEL TIL ARBEJDET


Som jeg jo skrev igår, kom det ikke som nogen overraskelse for mig, at lægen fuldtidssygemeldte mig. Det betyder derfor også, at jeg skal op til drengene i morgen og sige farvel til dem. Det bliver for underligt og en lille smule sørgeligt. 
Nå men ihvertfald skal de ikke snydes for en lille ting hver især, nu da de har været så gode ved mig gennem min graviditet. Derfor brugte jeg et par timer igår på at finde de helt rigtige ting til dem, og det er fandme altså ikke nemt. Der er nemlig ikke det samme indhold i gaverne, da hver gave skal passe til ham, der skal have den. Jeg håber, de bliver glade for det. Og så synes jeg, det var lidt sjovere med en personlig gave i stedet for en eller anden kage og om ikke andet, så er det jo tanken, der tæller. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar