24. okt. 2014

VI SKAL (MÅSKE) UD

VI SKAL (MÅSKE) UD

For priser samt forhandlerliste - klik på billedet

Mads og jeg har fået lov til at komme til min svigerfars 60 års fødselsdag i aften - vi bliver kun Mads' bror, hans kone og barn, Mads og jeg og mine svigerforældre, så det er en lille forsamling, hvilket passer mig perfekt i forhold til Sigga. Det er dog kun måske, vi skal afsted.
Jeg skriver måske, fordi det kommer an op, hvordan banet opfører sig i løbet af dagen. Jeg skal hele tiden mærke efter på hende og på mig selv, hvad vi er klar til, og jeg har derfor sagt til Mads, at jeg ikke tager nogle steder, hvis hun har været helt umulig i løbet af dagen. Det er der ingen af os, der får noget ud af. 
Men hvis vi nu ender med at tage afsted et par timer, så skal jeg have ovenstående sæt på. Det bliver jo ikke til så mange outfitbilleder, så jeg har i stedet lavet collagen ovenfor, som giver et ret godt billede af mit outfit. Nogle af tingene er dog kun alternativer, da jeg ikke har kunnet finde "originalen". 

Sigga har desuden nået en ret stor milepæl i dag - hun har fået fjernet sonden helt. Hun spiser altså udelukkende hos mig nu, og det betyder også, at vi med stor sandsynlighed får lov til at komme hjem i morgen, hvis hun har taget på i vægt. Det er fandme stort! På mandag har jeg været indlagt i en måned, og det er det længste jeg nogensinde har været væk hjemmefra, så vi trænger til at komme hjem. Mor gør ihvertfald - Sigga kender jo ikke til andet :) 

1 kommentar:

  1. Ihh altså - jeg håber I er kommet afsted til fødsesldag i aften, og jeg er sikker på du bliver en snack i dette outfit;-) Fedt hvis I kommer hjem imorgen, vi har savnet jer…
    Knus V

    SvarSlet