23. okt. 2014

ENDNU EN FIN BARSELSGAVE


Billede venligst udlånt af Dobbeltlykke

Man bliver spækket til med lækre barselsgaver, når man får sådan en lille størrelse. Da min mor sagde til mig, at jeg ikke skulle forkøbe mig, tænkte jeg "jaja, så slemt kan det da heller ikke være", men det er det. Vi har fået så mange lækre ting til hende. 
Endnu engang vil jeg vise jer en omgang hjemmestrik - hjemmelavede gaver af så fin kvalitet, er altså bare noget særligt, fordi man ved, at menneskerne bag kreationerne har gjort sig nogle tanker omkring gaven og brugt rigtig meget tid på det. Denne gang er det min moster, der har været igang. Billedet er også venligst udlånt fra hendes blog, da jeg ikke selv nåede at få taget billeder af tøjet, før det blev transporteret hjem fra sygehuset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar