4. dec. 2014

GULDSMED Ø


Marie er navnet på den kvinde, der står bag kreationen af denne fine ring. Hun er guldsmed og ædelstensfatter og navnet bag smykkemærket Guldsmed Ø. Jeg var forbi hende igår og hente denne fine ring, som er special lavet, og jeg er virkelig vild med den. 
Hun laver rigtig mange fede ting, og jeg er især betaget af hendes måde at skabe noget unikt på i en rå tone med sine enkle designs. Kvaliteten er heller ikke til at tage fejl af, hvilket er noget, jeg vægter højt, da især ringe bliver udsat for meget slidtage. 
Hun laver lidt for enhver smag i både guld, sølv og oxyderet sølv. Jeg er specielt vild med hendes univers af de oxyderet smykker, da jeg sjældent bruger andet, og hendes stil sidder lige i skabet i forhold til, hvad jeg kan lide. Jeg synes helt sikkert, hendes smykker er et besøg værd - de kan findes ved at klikke ind på hendes hjemmeside her eller ved at finde hendes facebookside her. Derforuden forhandles hendes smykker bla. hos Guldsmed Østergaard, hvis det skulle have interesse for mine lokale læsere :)

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar