18. jan. 2015

EN DEJLIG DAG


Klar-parat-billedspam! Efter en meget stille uge her på bloggen, skylder jeg vidst et ordentligt indlæg omkring lige netop denne dag.
Jeg synes virkelig, det har været en skøn dag, men hold fast hvor flyver sådan en dag bare afsted - inden man får set sig om er den omme. Det er lidt sørgeligt, synes jeg. Men det var en skøn skøn dag, og som jeg skrev i forrige indlæg, så er den bare helt speciel, fordi det jo er vores datters første "fest".

Vi skulle være i kirken klokken 9 - lige midt i Siggas lur, hvilket hun også protesterede over - hun var ikke helt tilfreds med at blive forstyrret, og det kan man jo egentlig godt forstå, så hun skældte lidt ud, men ikke så meget at en sut og lidt gåen frem og tilbage ikke kunne tage det værste. 
Mine brødre og Mads' bror stod faddere - det lagde ligesom til højre benet at det skulle være de tre, fordi det er vores søskende. 

Dagen forløb meget stille og rolig, vi havde bestilt brunch udefra, og så havde jeg "hyret" to veninder til at stå i køkkenet, så jeg selv kunne slappe lidt af - det var virkelig dejligt.
Jeg synes egentlig også, at både dåbskagen og cupcakes blev rigtig fine - begge dele smagte ihvertfald rigtig lækkert, men jeg havde virkelig ikke klaret at lave den dåbskage uden hjælp fra en veninde!
Alt i alt har det været en rigtig dejlig dag. Mads og jeg har virkelig nydt den, og det virkede også som om at gæsterne hyggede sig, og det betyder bare rigtig meget. Nu er vi bare total over and out og klar til at smide benene op på sofaen. 

2 kommentarer: