10. jan. 2015

UDSALGSLÆKKERIER


Jeg e l s k e r, når der starter udsalg! Man kan finde så mange lækre ting med besparelser og jeg er fan. Nu hvor vi har Sigga, er jeg endda endnu mere fan. Meget af det tøj, jeg som regel falder for til Sigga er fra de lidt mere eksklusive børnetøjsmærker, og da jeg er lidt for nærig til at betale mange penge for babytøj, eftersom de ikke kan passe det ret længe, slår jeg som regel til, når der er procenter at hente. Jeg var forleden i Århus med en veninde for at finde udsalgslækkerier, og det må man sige, jeg gjorde - ovenstående to ting til Sigga var der 40 % på - det er ikke dårligt.
Derforuden fik jeg også lidt med hjem til mig selv. Jeg har længe søgt de helt rigtige sorte stilletter med en spids snude. Og da jeg ikke ejer et eneste par stilletter længere, ville jeg gerne have nogle, der var tidsløse, gode at have på og ikke for høje, da det skal være nogle, jeg kan bruge til lidt af hvert. Jeg betaler hellere lidt ekstra for et par gode sko, fremfor at have mange at vælge mellem. Min kærlighed faldt på ovenstående stilletter fra Gardenia, som virkelig sad flot på min fod (hvis jeg selv skal sige det ;-) ), og så havde de en god højde. Det var en lækker ting, at få med hjem. Trøjen fra Samsøe Samsøe var ren forkælelse og ikke ligefrem en mangelvare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar