12. jan. 2015

VINTERTØJ


Jaja, kald mig bare hurtigt ude, men jeg har altså allerede shoppet næste års vintertøj til Sigga. Overtøj til børn er virkelig bare dyrt - især hvis det er fra et bestemt mærke (og jeg foretrækker altså Mini A Ture), og derfor er det altså lækkert at finde det på udsalg. En veninde spurgte om jeg godt turde det i forhold til størrelse, og ja, det gør jeg. Sigga bliver et år 2. oktober, og jeg har bestilt str. 86 til hende - så har hun noget at vokse i, og det gør ikke noget, at det er lidt stort til at starte med. Hvem ved - måske vokser hun lige pludselig meget :-)

2 kommentarer:

  1. Smart :) Jeg tør dog ikke gætte mig frem til hvilken str. min Anton bruger på det tidspunkt. Han er 3mdr og bruger allerede str. 68. Måske han bare har vokset hurtigt her i starten. Vi har også arvet en lækker ver de terre flyverdragt, så det da en start :)
    Hvor har du købt overtøjet henne?
    Cecilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Drenge er generelt også større end piger :) Sigga er også lidt mere end 3 måneder og bruger stadig 56 :)
      Ver De Terre er super lækre flyverdragter, så det er da ikke så dårligt :) Det her er handlet hos Gladerollinger.dk..

      Slet