12. maj 2014

EN LILLE PIGE


Som tidligere nævnt var jeg til kønsscanning i sidste uge i Århus, og det viste sig at være en lille pige, som gemte sig i maven - det er squ stort. Det er jo et bette menneske nu. Det gik pludselig fra en 'den' til en 'hun'. Altså det er da fascinerende, at man kan se sådan noget allerede.
Så mig afsted i samtlige børnetøjsbutikker i Århus, for at finde godter til bette skid - nu i pigeudgave! Så det der med tøj, det bliver nok ikke helt så nemt, som jeg også før har påpeget. Jeg har da mine klare favoritmærker indenfor tøj til de små piger, MEN... Der er også grænser for, hvad jeg vil ofre på tøj, som hun kun kan bruge få måneder. Dog er Noa Noa, Wheat og Miniature altså nogle af favoritterne, det er især deres farveplatte til deres kollektioner, jeg er helt vild med. Det er nemlig douche farver - min absolutte yndlings farvekategori indenfor pigetøj. Heldigvis har enkelte highstreet mærker fanget det budskab, hvor bla. Zara, laver noget utrolig fint pigetøj også. Så H&M og Name It kan bare komme igang kan de! Hep hey, afsted det gik ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar