14. maj 2014

FØDSELSDAGSGAVER

Jeg havde i april fødselsdag, hvor mine brødre og jeg slog vores fødselsdage sammen og inviterede familien på besøg. Jeg havde ikke ønsket mig noget, og fik derfor en god slat penge. Egentlig har jeg prædiket om en bestemt taske fra Mulberry, som jeg havde besluttet mig for at købe, da jeg har sparet op til den over længere tid, men da der så pludselig kom en baby ind i billedet, måtte jeg tilsidesætte mit egobehov for en stund, da jeg har idé om, at baby ikke kan leve uden Kili sengen fra Sebra, hvilket betyder, at jeg måtte prioriterer - til de ikke baby interesserede, kan jeg fortælle, at det er en seng, som er magen til den Lille Per har i de gamle film - mindre detalje!
Så istedet for at kaste 7200,- efter drømmetasken, satte jeg pengene ind på min opsparing og købte lidt smykker til mig selv for nogle af de penge, jeg fik i fødselsdagsgave. Jeg burde have en medalje for at være så skide fornuftig! 
Nå, men ihvertfald kan i ovenfor se, hvad jeg brugte nogle af pengene på. Jeg går stort set altid i sort, og jeg synes derfor, at det godt kan være lidt for kedeligt, hvis man slet ikke bærer nogen form for kontrast til det sorte. Derfor synes jeg, det var ideelt at købe lidt hverdags smykker i oxyderet sølv. Smykkerne er allerede taget i brug og er nu en fast del af min hverdagsuniform. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar