5. maj 2014

HVILKET KØN?

Jeg er meget utålmodig af natur - derfor er denne scanning et must for mig. Man kan nemlig betale sig til at få en scanning af kønnet op til 6 uger før, det normalvis er en mulighed at se kønnet af sit barn.
Denne scanning jeg har bestilt tid til kan ske fra uge 14+0, og jeg glæder mig af helveds til, til at finde ud af, hvad der gemmer sig derinde. Jeg ved godt, at der ikke er noget, der er sikkert, før baby er født og alt det der pladder, men jeg tror nu stadig på, at vi i dag er så langt fremme rent teknologisk at chancerne for, hvad de skønner, det er, rent faktisk også er sådan, det bliver.
Jeg har ihvertfald tiltro til de her mennesker, og hvis de tager fejl, så er jeg ret sikker på, at jeg bliver ligeså glad for det ene, selvom man havde fået noget andet at vide.
Så jeg glæder mig i den grad til i morgen, hvor turen går til Århus for at finde ud af kønnet på baby!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar