4. maj 2014

SOMMER SANDALER

1. Senso / 2. Birkenstock / 3. Zara / 4. The Last Conspiracy / 5. Birkenstock / 6. Isabel Marant

Mit evige sandal, slippers what-so-ever-problem har ramt mig igen i år! Egentlig ved jeg udmærket godt, hvilke sandaler, jeg gerne vil have (læs nr. 5 ovenfor) - problemet er bare, at det er en limited edition model og derfor er revet væk. Da jeg så undersøgte markedet for noget lignende, dukkede par nummer 2 op, hvilke jeg synes var en fin erstatning for de andre, men også disse er fuldstændig udsolgt - altså hvad fanden er chancen lige?! 
Så hvis nogle af jer søde læsere ligger inde med et af disse to par i str. 39, så er i mere end velkomne til at kontakte mig!
Jeg skal til Århus på tirsdag, hvor jeg regner med at skulle kigge efter et eller andet, jeg kan bruge i stedet for. Problemet er bare, når man allerede er brændt varm på noget, så er en erstatning sjældent lige så tilfredsstillende. Det svarer til, at man bytter Beauvais ketchup ud med Heinz - det er bare ikke nær så godt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar