31. jul. 2014

DIY NATBORDE


Vi har i nogen tid sovet på madrasser på gulvet, da jeg var nødsaget til at fjerne europallerne pga. overflod af edderkopper. Men som maven vokser, bliver det ikke ligefrem lettere at komme op helt nede fra gulvet. Derfor tegnede jeg en skitse den anden dag på en sengeramme, og nu er min morfar sat på opgaven med at lave den - hvis han kan ;)
Og eftersom sengen derfor bliver hævet, manglede jeg nogle natborde, som kunne passe i højden, og det var her, jeg kom på ideen med at lave mine æblekasser til natborde. De har længe været brugt til tv-bord, men nu skulle der ske noget andet. Så Mads og jeg kørte i XL-byg og købte hjul og monterede dem, og jeg synes faktisk, at resultatet er blevet ret godt. 

2 kommentarer:

  1. Ærgerligt med pallerne :-/ Men super fint med de nye sengeborde :-D Jeg har selv en gammel træ stol til sengebord, og har overvejet en æblekasse på min kærestes side - har nemlig en del af dem. Tror dog ikke jeg vil komme hjul på - i hvert fald ikke til at starte på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde heller ikke hjul på disse til at starte med, men nu skulle der lige ske noget nyt ;) man kan heldigvis altid skrue hjulene af igen :)

      Slet