1. aug. 2014

OMROKERING


Til Mads' store ærgelse sker der ofte det, at jeg ind i mellem får sådan nogle flip med, at der skal ske noget nyt, og sådan et flip fik jeg forleden. 
Jeg er vitterligt ikke god til at gå hjemme og holde ferie, hvis jeg ikke har noget at tage mig til, hvilket kan resulterer i ekstrem rastløshed. Derfor brugte jeg søndag aften på at flytte rundt herhjemme. Jeg har nemlig flyttet tøjstativet tilbage på sin gamle plads, hvor jeg egentlig havde lavet klar til trunten.
Der er ikke så meget nyt i det udover de ting, jeg har sat på hylden. Ind i mellem kan selv de mindste ting, gøre en ret stor forandring og jeg holdt mig beskæftiget og Mads kunne slippe for at hører på mig - win win for begge parter ;)

2 kommentarer:

  1. Så fint. Blev lige mega inspireret! Må jeg spørge hvor stativ bøjler og hylde er fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Stativet og hylden er hjemmelavet - bøjlerne kan købes i Søstrene Grene :)

      Slet