3. aug. 2014

TRUNTENS HJØRNE


Ja, herhjemme har vi gennem hele min graviditet været i ret god tid, så derfor er dette ingen undtagelse. Nu er truntens hjørne nemlig mere eller mindre færdigt (for nu - måske får jeg andre ideer, hehe). Og jeg synes faktisk, det er blevet hyggeligt. Når nu mulighederne og ikke mindst pladsen er så begrænset, som det er, så synes jeg denne løsning er helt aldeles ok. Men jeg glæder mig nu til den dag, hvor jeg skal indrette et helt børneværelse - det bliver sjovt! 
Som i kan se, er sengen ikke redt, og det er helt bevidst. Der er jo de der gamle skrøner med, at man ikke må redde sengen før til sidst eller få barnevognen hjem, så ingen af de dele kommer til at ske, før det er lige op over - kald mig bare overtroisk. Jeg vil mere sige, at jeg er traditionsbunden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar