31. aug. 2014

EN AF DE DER SØNDAGE


Det har virkelig bare været en meget langsom søndag, sådan en søndag, hvor der ikke er nogle planer overhovedet og hvor energiniveauet og lysten til at lave noget er meget minimal. 
Mads er på arbejde - jeg hader, når han er afsted om søndagen. Søndag burde være en fridag for alle mennesker, hvor man kan hygge og være sammen med sin familie, basta bum!

Nå men så har jeg i stedet haft besøg af en veninde et par timer og fået hængt mine Vee Speers billeder op over sengen igen og fået sat Twiggy i ramme. Små-projekter der bare er rare at få ordnet, og når Mads så ikke er hjemme, så måtte jeg jo igang med hammeren selv. Jeg er egentlig ret stolt over, at jeg fik hængt billederne op i første forsøg og at de oven i købet hænger lige, for der er altså ikke brugt vaterpas, hehe. 

Status lige nu er, at jeg flader den i sengen og skal til at se Familien fra Bryggen samtid med, at jeg har optur over, at jeg kun har en uges arbejde tilbage, før jeg har ferie, Oh sweet jesus den er kærkommen! Håber jeres søndag er skøn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar