21. okt. 2014

DISKRETION OG BARE BRYSTER


Ammevenligt tøj er ikke noget, jeg har særlig meget af. Jeg må nok erkende, at jeg aldrig rigtig har været en skjorte pige, men mere en løs-bluse-pige, og sidst nævnte er altså bare ikke praktisk, når man skal sidde fremme med de bryster konstant. Jeg er typen, der bliver forlegen, når andre ammer deres børn, og det gør jeg, selvom jeg gør præcis det samme, og jeg foretrækker derfor diskretion, og med diskretion hører ikke løse t-shirts, som skal helt af, så man bare sidder i amme-bh med det ene bryst blottet. Når jeg er derhjemme, er det ikke noget problem for mig, for så er der ikke nogle til at lurer, men det er nødvendigt for mig at have et par skjorter, som jeg kan bruge, når vi skal nogle steder hen.  
Jeg har før vist jer skjorten fra Ralph Lauren herinde - egentlig har jeg vist jer den i hvid, men da jeg fik den på, så jeg mere syg end levende ud med min blege kulør og jeg valgte derfor den stribede i stedet. Den har en fantastisk pasform og så er brysterne let tilgængelige. Et ekstra bonus er også, at det ikke er desideret ammetøj, og den derfor kan bruge efterfølgende - et meget vigtigt krav for mit vedkommende. Jeg hader at købe tøj, der kun kan bruges til bestemte lejligheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar