20. okt. 2014

MADE BY BEDUT'S


Jeg var målløs, da min mor gav mig dette sæt til Sigga. Det er fandme gennemført hjemmestrik! Da min mor fik at vide, at vi måtte begynde at gå små ture med Sigga i barnevognen udenfor, strikkede hun fluks dette sæt til hende, da jeg ikke havde noget overtøj, hun kunne passe, og det er virkelig blevet fint, synes jeg.
Egentlig er det ret overvældende, hvor meget ens forældre og svigerforældre står på hoved og hale for en. Det er virkelig bare guld, at have så hjælpsomme mennesker omkring sig. Min svigermor har været oppe og hente barnevognen til os og min svigerfar knokler røven ud af bukserne i huset. Man glemmer lidt, hvor meget de egentlig gør for en, når man dagen lang tåger rundt i sin lille baby boble. De må være mindst ligeså trætte, som jeg er, sådan som de farer rundt for at hjælpe os. 

2 kommentarer:

  1. Det er simpelthen så fint det sæt, som hun har lavet, og ja det er rart med nogle hjælpsomme forældre, når man selv er lidt isoleret på sygehuset. Jeg håber snart S får styr på at spise, så I kan komme hjem - vi savner jer.
    Knus V

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes virkelig også bare, det er gennemført :) Vi satser på at komme hjem i løbet af denne uge, så det er dejligt!

      Slet