11. okt. 2014

FARVEL FORNUFT

FARVEL FORNUFT

Klik på billedet for priser samt forhandlerliste

Hvis jeg nu sked på alt, hvad der hed fornuft og økonomi og mine fødder stadig ikke var klovnefødder, så ville jeg springe i ovenstående sæt i aften, når Mads og jeg skal ud at spise. Og ja, i læste rigtigt - vi skal ud at spise! De søde sygeplejersker mener vi (nok mest jeg) trænger til at komme ud og se lidt noget andet end sygehus, og det kan jeg virkelig kun give dem ret i, så de har lovet at passe Sigga nogle timer senere. 
Jeg er dødtræt af hospitalsmad og indelukketheden ved kun at have befundet sig på et lille værelse i over en uge nu, så jeg trænger til at se mennesker, som har noget andet på end hvide bukser og en blå skjorte.
Egentlig er det slet ikke så slemt, som det lyder - godt nok begynder dagene at blive trivielle, men de går hurtigt. Det værste er den her skide hjemve, som jeg er begyndt at opbygge. Jeg savner alt ved det der hjemme - savner endda selv at skulle gøre rent! Lær nu bare at spise lille barn, så vi kan komme hjem.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar