15. okt. 2014

FRA MIG TIL MIG


Sikke en nydelig gave, total uventet fra mig til mig gave ;) Da jeg forleden havde et afbræk fra sygehuset (sygeplejersken nærmest tvang mig til at komme lidt ud), gik jeg en tur op i byen og shoppede lidt. Det havde været en hård nat og jeg synes egentlig, jeg trængte til at forkæle mig selv - det synes jeg ligesom, jeg havde fortjent efter at have født en baby og eftersom de +16 kilo, som det nåede at blive til var væk 11 dage efter fødslen. Nå, men det blev altså til en ørering fra Line&Jo samt elastikker/armbånd fra Madame Pom Pom, så det var ikke så ringe. 

6 kommentarer:

  1. Hvor har du købt amåbåndene hennne?? Sååå fine! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er købt i en butik, der hedder Buhl. Tjek evt. www.missemai.dk - mener hun har noget lignende :)

      Slet
  2. Hvad hedder øreringen? Den ser rigtig fin ud :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg desværre ikke :) Tjek evt. Line&Jo's hjemmeside.

      Slet
  3. Så fortjent ♡ Og hvor dejligt med søde sygeplejersker der gir plads til dette. Jeg husker tydeligt hvordan jeg boede på riget i mange uger uden at komme udenfor en dør! Der havde frisk luft været fantastisk.
    Flot med vægten - så fortjener man også lidt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig dejligt med søde sygeplejersker. Dagene bliver hurtigt trivielle, så det er dejligt, at de tager hensyn :)

      Slet