16. okt. 2014

MIT GULD


Se lige de her to dejlige skabninger - to dejlige skabninger, som jeg deler hverdagen med, hvor heldig har man lov at være? Selvom Sigga er lidt af en natteravn, og det nogle nætter ikke bliver til mere end 3-4 timers søvn (ikke sammenhængende søvn vel at mærke), så elsker jeg hende stadig over alt på jorden.
I nat har vi sovet derhjemme med opfordring fra sygeplejersken. Hun mente, at det var vigtigt, at jeg fik sovet lidt, da Sigga har brug for en mor med overskud om dagen også, og da hun selv er begyndt at søge brystet mere og mere, blev det nødt til at være nu, da mine bryster bliver nødt til at være her, når hun begynder at vil die ved hvert måltid. 
Det var vildt hårdt at skulle "efterlade" hende på sygehuset, men hun var i gode hænder, og jeg valgte at vente med at tage hjem at sove til det var vores kontaktsygeplejerske, som havde nattevagten, så der var en omkring hende, som hun kender en lille smule. Når alt kommer til alt, tror jeg også, det var sundt nok for mig at komme hjem og få sygehuset lidt på afstand, så kan jeg bedre klare 16 dage mere eller hvor lang tid, der nu kommer til at gå, uden at jeg bliver kuk oven i låget. 

3 kommentarer:

  1. Hvor er Sigga bare fin! :)

    Helt ude af kontekst, så vil jeg blot nævne, at det er super flot med de store billeder, men jeg synes det er ret ubehageligt for øjnene at tekstens layout er så "bredt". Jeg ved ikke om der er andre der har det sådan eller om det er noget du selv har tænkt over, men det medfører i hvert fald at jeg ikke rigtigt læser dine tekster længere, fordi det simpelthen er for ubehageligt og anstrengende for øjnene, og det synes jeg altså er en skam. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg ked a, at du ikke gør. For hvis teksten bliver smallere, så bliver billederne også mindre. Og jeg synes billedernes størrelse er rigtig god, så er ked af at lave det om.

      Slet