28. okt. 2014

MOR-GAVE


Ind i mellem føler jeg mig virkelig forkælet, og det er jeg jo nok også, for det er altså ikke alle og enhver, der får en så fin mor-gave af deres kæreste, når de har født et barn, så lidt priviligeret føler jeg mig altså.
Desuden faldt gaven også på den helt rette dag efter et par rigtig hårde nætter, hvor jeg virklig havde været presset og nogle dage, hvor jeg bare havde været helt vildt sårbar og generelt bare skide ked af det.

Da min moster for noget tid siden sagde til mig, at jeg skulle huske at få sovet, inden babyen kom, havde jeg det lidt sådan, at så slemt kunne det da heller ikke være, men det er det! Og indtil videre er det, det bedste råd, jeg har fået, for søvn - det er pludselig blevet en by i Rusland. 
Vi har fået en lille natteravn, som roder rigtig meget rundt om natten grundet mavekneb - hun kan slet ikke finde ro og har meget ondt. Det er virkelig hårdt at stå model til, fordi man som forældre ingenting kan gøre. Hun vrider sig, bliver hysterisk og er bare slet ikke tilpas, så det er nogle lange nætter og det begynder virkelig at kunne mærkes.

Noget helt andet jeg vil sige er velkommen til alle de nye læsere - det er helt vildt, så mange der har tilsluttet sig mit lille univers over de seneste 14 dage - mit læsertaler er firedoblet og det er jeg vildt beæret over. Jeg håber så bare, jeg fortsat kan fange jeres interesse, selvom der går meget baby-snak i den. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar