14. nov. 2014

NAME IT FLYVERDRAGT


Ej men se lige denne søde sag, hvor er den cute. Jeg har selv set på den flere gange, men jeg har ikke været overbevist om, hvorvidt jeg ville få brug for den, da Sigga stadig er meget lille. Nu var jeg så så heldig at få den i barselsgave, og det er ikke en bytter. Den er god til efter jul, hvor der som regel er nogle kolde måneder herefter, og hvor den ville være god både i autostolen, men også i barnevognen. Det kan stadig komme bag på mig, hvor gavmilde folk er, når det kommer til barselsgaver - det er vildt overvældende.  

3 kommentarer:

  1. Præcis denne har jeg også kigget meget på men har haft de samme tanker om hvorvidt jeg kommer til at bruge den i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, vi bliver glade for den, når ulddragten fra Joha bliver for lille :)

      Slet