23. dec. 2014

DÅBSØNSKER


1. Sengetøj, Ferm Living | 2. Bobles, elefant | 3. Bobles, fisk | 4. Lampe, Miffy | 5. Dukkeseng, Smallstuff | 6. Sparegris, Studio Arhoj | 7. Opbevaringskasse, Flexa Play


Den 18. januar skal Sigga døbes, så jeg er i fuld gang med planlægningen af denne dag, og det er egentlig lettere sagt end gjort. Egentlig har jeg okay styr på, hvad jeg skal have ordnet, og jeg er ved at have bestilt det hjem, jeg skal bruge til bordpynt. Men der skal jo laves en ønskeseddel også, og den hænger mig ud af halsen. Det er så svært at finde ønsker til hende, synes jeg. Jeg har jo ikke noget værelse til hende endnu, og derfor synes jeg også, det er svært at ønske sig en masse til det, da jeg ikke ved, hvordan det skal indrettes endnu. Derforuden synes jeg også, hun skal have nogle gaver, som hun kan bruge længe, og det er altså ikke alle gaver, man kan det med. Ovenstående er blot et lille udpluk - vi har også traditionelle gaver som fx et flag med indgravering, smykker osv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar