25. dec. 2014

GLÆDELIG JUL


Jaja, bedre sent end aldrig jo, hehe. Igår havde jeg ikke lige tid til at sætte mig ved computeren og få ønsket alle mine søde læsere glædelig jul - det har jeg til gengæld i dag, så RIGTIG GLÆDELIG JUL til jer alle sammen. 
Vi holdt juleaften hjemme sammen med mine forældre, mine brødre og mine bedsteforældre. En jul er altså bare noget ganske særligt, når man nu har udvidet sin lille familie med en baby. En baby giver så meget glæde og lykkefølelse, og lige netop her i julen, hvor der er så meget hjertevarme og familiehygge, er det bare lige lidt mere hyggeligt, når man har en lille baby.
Her den 25. plejer jeg altid at være afsted i byen, og jeg har hele tiden holdt på, at det skulle jeg ikke, men så kom dagen jo, og nu er planen altså ændret. Nu hvor Sigga får flaske, er det lidt nemmere for mig at tage hjemmefra, så Mads har sagt, at han synes, jeg skal tage afsted med vennerne, og det synes jeg egentlig også, at jeg trænger til. Det er et helt år siden, jeg sidst har været afsted, så nu vil jeg lade min dårlige samvittighed blive hjemme (for det får jeg altid, når jeg skal være væk fra Sigga) og hygge mig og nyde aftenen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar