9. dec. 2014

GLAD IGEN


Min svigermor ringede tidligere i dag, og spurgte hvordan jeg havde det - hun var helt bekymret for mig efter det indlæg igår, og det kan man jo egentlig godt forstå. Men efter en god nats søvn på ti timer takket være Mads, som tog Sigga i nat, så er jeg tilbage med godt humør og en ny omgang overskud til at være mig og til at være mor. De fleste mødre med umulige børn og nada søvn, kan sikkert sagtens sætte sig ind i, hvordan jeg havde det igår, hvor i mod andre med nemme børn sikkert synes, det var meget hardcore læsning. Jeg var maks presset igår, og jeg fungerer altså yderst ringe, når jeg ikke får ordentlig søvn og når så barnet bare var umuligt, shit det er ikke godt! 
Og bare rolig - Sigga overlevede aftenen, hun har tilmed opført sig virkelig eksemplarisk i dag, så i morgen er det sikkert stik modsat, det plejer det at være. 
Hun er begyndt at pludre og smile, når man snakker til hende, det er virkelig sødt, og når hun gør det, så glemmer jeg fuldstændig, at hun kan være træls. Hun er jordens dejligste barn, når hun pludre og smiler igen, og det smelter mit hjerte fuldstændig. 
Hun er forresten også så småt vokset ud af sit tøj i str. 50, og kan nu efterhånden begynde at passe noget af alt det lækre tøj, vi har til hende. På billedet ovenfor er hun i sine nye lækre bukser fra Poppy Rose. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar