11. dec. 2014

JULEGAVEØNSKER


1. Parfume fra Esentric Molecules "Molecule" | 2. Hårbørste fra Maison Pearson | 3. Plaid fra Tina Ratzer | 4. Halstørklæde fra Acne | 5. Middagstallerkener fra RC "hvid elements" | 6. Nude stilletter | 7. Sæbedispenser fra Nomess Copenhagen | 8. Krus fra Studio Arhoj 

Christ den her ønskeseddel har været længe undervejs - jeg har været fuldstændig tørlagt for ideer til, hvad jeg skulle ønske mig, fordi jeg ikke synes, jeg som sådan står og mangler noget. Så det her er altså, hvad jeg kunne få skrabet mig sammen til af ønsker - det er jo ikke ligefrem alverden, men jeg er nu ganske godt tilfreds alligevel. Faktisk er flere af mine ønsker fundet på nogle af de ønskesedler jeg har fået fra bla. svigerinder - det er squ godt, når man har nogle omkring sig med god smag, som lige kan inspirerer en lidt :) 
Det eneste der egentlig er en smule misvisende ovenfor er de nude stilletter - jeg har set nogle fra Hugo Boss med kitten heels, jeg virkelig godt kunne tænke mig, men jeg kunne ikke finde et billede af dem på nettet. Jeg ejer ikke et eneste par stiletter, og jeg kunne godt tænke mig et ordentlig par i en farve, som kan bruges til stort set alt, og som jeg kan holde til at gå i. Derfor synes jeg, det var oplagt med kitten heels og så i nude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar