12. dec. 2014

NAME IT SÆT


Sigga er endnu engang blevet forkælet med lækkert tøj - denne gang fra Name It. Jeg synes virkelig, at Name It har uppet sig de senere år. Jeg har selv solgt børnetøj fra Name It, da jeg er udlært i en børnetøjsforretning, og der er virkelig sket rigtig meget de sidste fire år med mærket. 
Deres basis-program er stadig, som vi kender det med prints osv., men deres kollektioner er blevet mere eksklusive og enkle i deres designs, hvilket jeg synes super godt om, og så er det endda stadig til priser, hvor alle kan være med. 
Personligt elsker jeg douche farver til de små piger og går meget op i kvalitet og det enkle, og der synes jeg efterhånden godt at Name It kan være med, og det er altså optur for pengepungen. 
Dette sæt er fra Maj og Magnus, som udover Name It har mange andre super lækre mærker til både baby'er og børn. De dækker fra 0-12 år, og der er noget for enhver smag, både når det kommer til styles, men også når det kommer til det økonomiske. Besøg deres hjemmeside her

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar