3. jan. 2015

ET LILLE INDBLIK


Et lille smugkig ind i vores lille hjem. Jeg pillede allerede julepynt ned den 25. december, fordi jeg ganske enkelt var ved at være træt af at se på det - jeg har haft julepynt oppe siden midten af november og nu skulle det altså bare ned.
Jeg glæder mig så meget til at indrette huset, faktisk har jeg virkelig svært ved at vente. Siden jeg mødte Mads for lidt mere end 2½ år siden, har jeg ændret bolig stil ret markant. Jeg har altid elsket den der bondestil med små nips og gammeldags ting - sådan har jeg det ikke længere. Nu kan jeg godt lide det minimalistiske og rå. Men jeg sætter stadig pris på gamle møbler, som kan findes på loppemarkeder osv. Industrielt og råt med et twist af det feminine er nok de tre ord, der beskriver min stil bedst, når det kommer til boligindretning. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar